lördag, juni 17, 2006

"Sönnsvall"...

Bara lite kort:
Jag är i Sundsvall och gör stan osäker. Eller ja, jag roar mig i alla fall, stan i sig märker nog inte att jag är här...

Jag har följt med Kori till Sundsvall, hennes "landet", stället hon alltid åker till på loven för att koppla bort och slappa och ha kul. Vi bor hos Shagha och hon är en tokfin värdinna och den bästa Prinsessan Jasmine någonsin (vi såg Kvartersteaterns uppsättning av Aladdin igår, den var underbart bra!).

Jag har tokkul, jag har varit och shoppat, slappat, solat, läst, promenerat på skogsstigar, fotograferat, festat, grillat och nu (klockan halv två på natten) har Shaghas kompisar dykt upp för att kolla på Pitch Black med oss medan jag häller i mig en drink bestående av 27cl sprit, mjölk, glass, kakao och kaffe. Här i "Sönnsvall" roar vi oss ordentligt ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså.... jag kan inte fatta att ni har kollat på Pitch Black utan mig. Det är helt jävla oacceptabelt, jag hoppas att ni förstår det. Speciellt när Shagha vet att jag är ett minst like stort Vin Diesel freak som henne.

Nu ska jag gå och gråta lite.

Autumn sa...

Aaaw, det visste jag ju inte!
Men vi kanske ska se Chronicles of Riddick ikväll, vill du komma över då? =D

Anonym sa...

Ja nu var jag ju där och såg den precis så:)