måndag, december 10, 2007

a la Miami Ink

De ringde för ett par timmar sedan och sa att de var framme, och jag slipper oroa mig för allt hemsk som kan ha hänt.

Har knappt varit produktiv alls. En recension skriven, hade hoppats på tre, nöjt mig med två. Jag är inte trött iaf, för jag har vänt på dygnet. Men jag måste upp senast nio för att ta mig till akupunktören på undersökning. Där ska jag förklara varför jag inte blir bättre för att jag inte äter det hon ber mig äta och inte lagt mig före klockan tre mer än en gång sen slutet av oktober och sover så dåligt att det är pinsamt.

Jag har pratat lite över msn med kompisar och jag och Ali kom in på tatueringar. Jag har två mönster som jag verkligen börjar luta mot, och jag har tänkt en hel del på det. Lillebror ska få teckna mina, men han är lite emot idén om att jag ska skaffa en öht. Vilket inte spelar någon roll. Han är jävligt duktig hur som helst och jag vill att det ska va hans bild. Ali har också lagt in en potentiell beställning. Det är faktiskt inte lillebrors första försök heller, hans tjejkompis har en tatuering Milad ritat.

Det börjar dra ihop sig nu, annars blir det en Totoro till min 23års dag, och hur mycket jag än älskar Totoro vet jag inte om jag vill ha hans maniska leende etsad i min hud för alltid.

5 kommentarer:

Anonym sa...

På tal om Miami Ink, Ami från serien, hur snygg är inte han på en skala? :)

Autumn sa...

Hehe, han är cool. Och han gillar japanese-style tattoos. Kan du tänka dig de lönnlöv han skulle rita fram åt mig *swoon*

Anonym sa...

Fuck vad han skulle ritat, kan du höra hans röst medan han tatuerar in de istället? *drömmer* han skulle definitivt få tatuera något stor som tar lång tid att göra, på ett särskilt utvalt ställe :)

Autumn sa...

Haha, Poppy my dear, if you ever got to participate in Miami Ink, you'd get the tattoo because of the tattooer, and not the tattoo itself ;P

Anonym sa...

Precis så :D