söndag, maj 11, 2008

No Surprise There

Tänk vad man hittar i gamla block när man letar efter tomma sidor att klottra ner. Samtal mellan mycket trött Nahal och väldigt förkyld V på lektion i september förra året gällande den litterära post-strukturalismen och dess teorier samt mönster:

N: Jag skriver utan att lyssna. Jag är för trött.
V: jag skriver inte ens…
N: Jag skulle mörda för morotskaka. Apropå inget liksom >_<
V: Oh…
N: eller choklad. Något sött och något varmt. Varm choklad…
V: eller te (för halsen). Vill bara snyta mig.
N: haha! Stackare. Du, jag drar efter den här timman. Jag kommer ändå inte orka ta anteckningar. Tänkte tigga Balsams :D
V: Bra ide! Kan vi prata strunt istället. Gamla Stan? :)
N: Deal!!

Det är inte konstigt att jag fick knappt godkänt i den här kursen, mitt sämsta resultat under hela min högskoletid hittills...

Inga kommentarer: