söndag, oktober 05, 2008

Poison Ivy


Bilder på mig i min hemmagjorda och improviserade Poison Ivy - kostym från födelsedagsmaskeraden i förra veckan! Den första bilden står Ted för. Den andra tog Tuva, den är lite mörk för den togs med min mobilkamera. Tack till er båda =)
Det var en mycket underhållande kväll på Sjätte Tunnan, och jag fick flertalet komplimanger, underliga blickar, gissningar på vad jag föreställde och frågor angående möhippor.

Jag vart hursomhelst mycket nöjd med att göra antagligen den mest påklädda tolkningen av Poison Ivy någonsin, bortsett från möjligtvis Umas mardrömslika framträdande, som vi alla bör låta vittra i glömska.

8 kommentarer:

Anonym sa...

sv: jo de är skit fina!

Autumn sa...

Söt, om du menar skorna jag kommenterade i din blogg, så nej de är skitfula :P Ser ut som mom folk har hovar istället för fötter.

Anonym sa...

Snygging ;)

Autumn sa...

Thanks babe ^^

Anonym sa...

Tufft. :)

Synd att du inte kommer på Kontext.

Autumn sa...

Tack Maria!
Jo, jag var nyfiken på Kontext, och väldigt nyfiken på att träffa lite Catahyafolk IRL för första gången! (Ja, bortsett från de jag känner sen innan som råkar vara medlemmar förstås :P )

Men snart flyttar jag till Uppsala, och då lär jag definitivt dyka upp på något!

Nina sa...

sv: No! vadå hovar?
jag ska fan ta och skaffa ett par wedges, fast inte de från vagabond...min plånbok vägrar.

plus att jag kommer inte köpa de där skorna snart alls, de kommer på "kanske" listan :P Pälsjackan kommer såklart före:)

Autumn sa...

Nina, älskling... Din plånbok vägrar därför at "din plånbok" typ fortfarande är mamma och papas pengar, och de måste sluta köpa dig en massa skit.

Pälskappor är äckliga. Och även om fejk är dte du letar efter, tycker jag att tolvåringar i fuskpälskappor är ganska sjukt det med.
Inte för att du har råd med en riktig, men om du haft dte skulle jag förstås hälla målarfärg över den och sluta prata med dig.