onsdag, maj 13, 2009

Sacrifice! To the water gods in the volcano...?

Jag tror att någonstans tillbaka i släktleden så har King Julian persiskt påbrå. Jag menar se bara! Det må vara hans enda persiska drag, med det är bland de bästa porträtteringarna av Ta'rof jag någonsin sett.



Och inte att förglömma, en annan King Julian-favorit, nu när jag ändå sitter med Madagascar 2 uppe:



Vet ni... Det har knappt gått två veckor och ändå känns Lund, värme, scones till frukost, demonstrerande, promenader, argentinsk tango och kärlek väldigt långt borta. I'm a sad little head, and I miss you girls.

5 kommentarer:

Anonym sa...

nej nej! King Julian stmmar från Rymdlemurerna som kom till jorden för flera hundra år sedan!det är möjligt att han har anamat vissa persiska traditioner, men i grunden kommer han från outer space, som ju är varm som vi alla vet; vart skulle vi annars få ananasen från??

Autumn sa...

Tanken att King Julian stammar från utomjordingar har nog aldrig slagit mig!

But now that you say it, it makes a whole lot of sense. Unlike King Julian himself :P

Narges sa...

Nahal..du är ett geni!självklart är han iranier!
love you love you love you

Autumn sa...

Narges: Speciellt när han säger "Look at you! You're so skinny!" :D

I love you too, and miss you! Hoppas att du hade det fint i Turkiet =)

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra