onsdag, april 13, 2011

Enkät.

Det var länge sen jag fyllde en liknande enkät och tänkte att det kunde vara lite roligt. Kopierade den här från Vildvittra.


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Träffade Balsam och Veronica!
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Tömde ICA-kassen och fyllde kylen.
Det sista du sa högt: ”Det är ingen fara”.
Det senaste någon sa till dig: ”Tack”.
Vad har du druckit idag: Grönt te.
Vad var det senaste du åt: En sån där måltidsersättnings-bar, eller vad man nu kallar det.
Vad var det senaste du köpte: Juice, vaniljyoghurt, vitpeppar, rökt skinka och blockchoklad.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Ljusbrunt trä.
Vad är det för väder hos dig nu: Lite småkyligt och blåsigt men fortfarande blå himmel.
Godaste glassmaken: Ben & Jerry's Half Baked. Eller Rocky Road. Eller passionfruktssorbet. Jag går mycket efter humöret och vädret när jag väljer.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hah! Nej.
Sover du tungt: Ja.
Drömmer du mardrömmar: Ibland.
Trivs du med ditt jobb: Ja.
Favoritklädsel: Jag föredrar svart framför det mesta. Får gärna ha spetsdetaljer, massa knappar/hakar/snörning, eller en hög krage om det är en överdel. Annars är jag mycket för bekvämlighet och ett av favoritplaggen är en jeansjacka jag haft i 11 år.
Favoritlåt just nu: Covern på Metrics Black Sheep med Clash at Deamonhead, från Scott Pilgrim VS the World Soundtrack.
Vad ser du om du tittar till höger: Väggalmenackan och magnetiska anslagstavlan.
Vad gör dig glad just nu: Jag ska resa bort snart, det är vad jag tänker på mest hela tiden.
Vad ska du göra härnäst: Skriva klart en recension till jobbet.
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Saker känns helt OK. Jag är rätt uppåt just nu.
Favoritgodis: Hrm. Choklad. Och de där blårosa sötsyrliga lösgodisbitarna som smakar som bubbelgum och känns kolsyrade... Bubliz kanske de heter?
Kläder just nu: Mörka jeansleggings och en stor, svart skjorta som når ner över låren.
Sommarplaner: Jobba. Skriva på Masteruppsatsen. Flytta.
Hur många kuddar sover du med: En, ibland två.
Spelar du något instrument: Inte längre.
Morgon eller nattmänniska: Natt.
Vad är viktigast för dig: Massor med saker är "viktigast" för mig...
Är du kittlig: Lite.
Snarkar du: Bara när jag är förkyld.
Stjärntecken: Skorpion.
Äckligaste insekten: Jag är ganska likgiltig till de flesta insekter, utom kanske getingar och mygg. Däremot bör nämnas att alla på den här listan skrämmer livet ur mig.
Längtar du mest efter just nu: Madrid.

2 kommentarer:

Maria sa...

Vart ska du flytta?

Autumn sa...

Jag vet inte riktigt än. Men jag har redan sagt upp kontraktet på mitt studentrum, så någonstans måste det ju bli =)