tisdag, april 17, 2012

Produktiva dagar

Har fått ovanligt mycket gjort igår och idag, och det känns bra.
Varit på universitetets kognitionslabb och deltagit i ett experiment, träffat A för lunch och plockat upp massa papper hon skrivit ut åt mig, lämnat av böcker, vinkat av Silvi som skulle till Litauen, sett senaste avsnittet av GoT, diskat hela helgens disk, promenerat, sett film hos C, skrivit massa mail, dammsugit, städat, deklarerat, bokat tvättid, gått ut med sopor och återvinning, läst manga som ska recenseras, sökt ett par jobb, bloggat och börjat sortera igenom senaste tidens fotografier.

I eftermiddag ska jag dessutom gå på brf-styrelsemöte, dricka te med en vän som glömde sina vantar här i helgen, söka fler jobb, översätta en del papper åt en bekant, samt se på film som ska recenseras.
Imorgon har jag ännu ett experiment på kognitionslabbet, sen ska jag reklamera skor, träffa Ted, läsa på bokcirkelsboken, plugga, gå på gymmet och se på Bones med A.

Åh solen, kan du inte bara stanna kvar och tina upp allt och göra dagarna ljusare, så jag kan vara såhär aktiv och produktiv nästan varje dag? Är det för mycket begärt?

Inga kommentarer: