lördag, mars 03, 2007

Ut med det gamla, in med det nya.

Idag klippte min tokduktiga frisör av mitt hår. Det är i samma frisyr som jag klippte i maj förra året - uppklippt och med längre "svans" i nacken, bara en kortare variant av det. Det längsta når knappt till axlarna, och framifrån ser det ut som om jag klippt av mig allt till precis under käklinjen. Jag ser rätt pojkaktig ut, men jag tycker om det ^^ Omväxling förnöjer ju, sägs det.

Jag har haft så mycket att tänka på och känt mig så sliten och trött på sistone. Det här var precis det jag behövde - att piffa till mig lite. Det var ju inte tänkt att jag skulle mer än toppa håret, men jag föll för impulsen och nu är hälften borta. Så imorgon ska jag gå på fest i min nya frisyr och mina nyinköpta, högklackade röda skor (och kläder förstås) och jag ska försöka att inte tänka på jobbiga saker utan bara vara.

Inga kommentarer: