tisdag, juni 16, 2009

Små uppdateringar

Det har blivit väldigt få inlägg sen jag flyttade. Det är mycket att stå i jämt och jag har väl inte haft så här mycket att göra vid samma tillfälle, på flera år som jag har just nu. Men det händer alltså mycket och jag har mycket att berätta.

De närmsta dagarna har jag inga lektioner, och dessa dagar ska gå åt till att vila upp mig, tvätta, plugga och skriva inlämningsuppgifter, städa, njuta av vädret om det lyckas bli soligt, läsa, vara lite social och blogga.
Det känns helt klart som att det är dags att uppdatera i bloggen, med inlägg och klipp och bilder. Jag har massor av saker som bara ligger på hög och väntar på att bli skrivna om (inbillar jag mig).

Så från och med imorgon blir det åtminstone en massa inlägg i någon vecka framåt (utifall att någon ens är intresserad, men jag tycker förstås själv att det är roligt =) Tills vidare avslutar jag med ett härligt klipp ur "A bit of Fry & Laurie" som en vän skickade mig i förra veckan:

Inga kommentarer: