onsdag, november 08, 2006

Potpurri

Jag sitter i skolan. Det är egetligen lärostudio-lektion nu, men jag har inget att göra, eller inget jag vill göra. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilket det är... jag övar min Katakana för tillfället. Det måste sitta som berget, innan förhöret den 20:e annars är det ju bara pinsamt. Men jag tänkte notera lite saker här innan jag återgår till mina små tecken.

  • Jag fyllde 21 i söndags. Tack till alla er som hört av er, messat, mailat, ringt osv. Jag har fått massa fina saker, men det roligaste är att ni bryr er =) Min lillasyster har gett mig en topp där hon själv skrivit "Join the dark side" och målat på en något mordisk kanin i snickarbyxor. Hon är ta mig fan bäst. Jag tror jag ska ta en bild på den och sätta upp det här på bloggen :D Jag har fått vackra smycken och pengar och Bleach-manga, en lila(!) topp och massor med fina saker *gottar sig* Vill dessutom skicka en kram till söta Balsam som gett mig en digital tårta över sin egen blogg (länkad i spalten till höger, se min fina fotbolls-tårta XD) , eftersom jag inte fick en riktig tårta.

  • Jag sover illa. Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka dygnsrytmen och sova som folk igen. Då kanske jag skulle ta och göra lite nytta under dagarna. Och komma i tid till skolan.

  • Jag vill kunna göra om min bloggs template, men är för okunnig när det kommer till sånt. Nån som kan förklara för mig hur jag gör? Jag behöver dessutom en ny mobil. Min är stendöd. En med kamera och mp3 skulle vara optimalt, så kom gärna med tips...

  • Min familj läser min blogg. Inte allihop, och inte särskilt ofta. Men det faktum att de gör det gjorde först att jag undrade om det skulle bli pinsamt att försöka vara ärlig här. Har bestämt mig för att göra som jag brukar. Jag säger och gör som jag vill. Blir jag utfrågad sen... ja, den dagen den sorgen =)

  • Jag var i Uppsala i helgen och I Örebro helgen innan och har haft tokkul, mer info om det kommer upp senare.

  • Biljetterna är köpta. Den 14:e december åker jag, och det känns så mycket att det nästan gör ont. Så nervöst är det.
  • 5 kommentarer:

    Anonym sa...

    Var är det tänkt att du ska åka?

    Fan vad jag är sugen på att resa jag med, tyvärr är jag så pank som det bara går T_T

    Anonym sa...

    Fick jag inte ens ett omnämnande.. =( Sakna dig..!!! Har redan fixat julklapp *retas*

    Autumn sa...

    Ska till Iran, Ali.
    Back to the motherland, so to say =)

    Aww, sweet Jodes, du ska få ditt omnämnande såklart! Nästa inlägg jobbas på!
    Saknar dig också!! Gah, julklappsångest...

    Anonym sa...

    Jag har pillat en del med templates i Blogger. Förklara för mig vad du vill någonstans där kommunikation är smidigare så skall vi se om jag inte kan hjälpa dig. :)

    //JJ

    Autumn sa...

    Wow, friends with benefits XD
    Tack Johan! Jag ska höra av mig när jag bestämt mig för exakt vad det är jag vill ändra.