söndag, oktober 21, 2007

Join Us, We Have Cookies

I förrgår var jag och hälsade på Sara. Vi hann prata en del trots att mycket annat skulle fixas och göras klart, och snart måste vi nog boka datum till när vi ska se Hairspray, för jag måste planer minst en till två veckor innan annars blir inget av.

Igår var familjen på 25års middag hemma hos ett par familjebekanta. Det var trevligt sällskap och massa god mat, och jag åt för mycket men är glad att jag åkte hem innan efterrätten serverades. Det hade varit tokkul att dra ut och festa med Balsam sen också, men jag var/är så förkyld, och jag behöver jobba också.

Så jag satt hemma och skrev på små artiklar och lite recensioner till jobbet istället. Ska skriva två-tre spalter till nästa nyhetstidning är det tänkt. Så sitter jag och läser första Vampire Hunter D romanen, för jag tänkte försöka recensera den lagom till Halloween.
Det som är aktuellt ska dock vara inskickat till senast tisdag, helst imorgon. Jag borde väl sitta med det nu, men jag har ingen lust. Jag lär inte behöva bråka med lillebror om datorn lika mycket från och med nu iaf, för han köpte en egen nu i helgen (wohooo!) Trodde aldrig jag skulle vara så nöjd över att någon annan än jag själv köper dator :P Därför kan jag sitta och skriva mer imorgon.

Idag ska jag åka in till stan och fika med världens bästa Ina istället. Mycket bra =)

Inga kommentarer: