torsdag, februari 19, 2009

Flogsta

Jag ska flytta. Kontraktet är här och jag ska flytta jag ska ha ett eget ställe och jag ska packa packa packa och det ska bli så skönt att ha eget och ändå har jag mest bara panikångest ångest ångest och oro och tänk om jag gör fel eller inte trivs och avskyr stället och måste packa packa packa igen och flytta igen och betala för två ställen. Eller så kan det gå bra men jag har så mycket att göra och vet inte hur jag ska hinna och det stör mig att jag betalar hyra för de två första veckorna fastän jag inte ens ska bo där men jag får väl åka dit och packa upp under tiden och städa och sen måste jag köpa hur mycket som helst på IKEA för jag ska flytta och jag har så mycket saker som ska köpas och hur har man egentligen råd med allt det här?

Jag ska flytta. Jag är lite nervös.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Försök att glömma stressen och fokusera på att det är en ny erfarenhet. Tänk KUL :)

Anonym sa...

det kommer bli bättre när man väl börjat ^^ Tänk på hur du ska ställa allt istället för att tänka på själva flytten..

Tuva

Autumn sa...

Essi: Du har ju så rätt egentligen, jag ska försöka tänka mer kul och mindre stress.
Va roligt att du hittat hit förresten! =)

Tuva: Ja, du har ju gått igenom allt nyligen, så jag tror dig =)
Jag ska till Uppsala om två veckor och kolla på rummet så jag vet hur jag kan möblera ^^

Cherie sa...

Det kommer att gå bra och det kommer att bli kul och vi kommer nästan bo grannar jue! :D

Och jag vill veta hur det ser ut sen när du åker dit så massa bilder! :)

Jag saknar dig så mycket att din blogg knappt klarar att ge mig mitt regelbundna Nahal-substitut längre. <3

Autumn sa...

Emilia: Jag vet! Vi kommer bo bara 45 min ifrån varandra, vem hade kunnat tro det :D

Bilder it is!

Jag saknar dig också, jättemycket!
Vi får ses lite oftare nu när vi bor närmare :D