onsdag, februari 06, 2008

Trött!! Jag har både sovit ordentligt och ätit ordentligt, men den sprängande huvudvärken jag hade i natt är påväg tillbaka. Ingen träning i eftermiddag alltså. Men simning imorgon. Jag kanske är trött ändå. Var ute många timmar igår, shoppade fastän jag har så lite pengar. Träningskläder och ett par fina skor (du skulle vara stolt Jo, snart är jag uppe i 20 par...)
Det var jättekul att se Kori, och sen fikade vi med Tobias. Härligt att se honom, särskilt som jag missade hans firande i helgen, jag är inte på topp med hälsan...
Efteråt var det sunkhak på söder med Ina. Lång dag igår med andra ord, men mycket fin.

Idag var jag och bror och förnyade våra pass. Sammanlagd rese- samt väntetid fram och tillbaka: ca 2h. Tid tillbringad inne på poliskontoret: ca 15 minuter.
Ärligt talat, att det omkring ska vara så tidskrävande. Och mitt passfoto blev fult.

Inga kommentarer: