lördag, februari 09, 2008

Kvällsplaner

Screw you Void of the World, jag var och simmade både igår och i förrgår. Jag använder mitt träningskort, nu när jag har ett kort. 2-0 till mig! Iofs... så har jag inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med sötsaksätandet, så jag antar att jag och tomheten står på 2-1 basis.

Igår natt satt jag uppe och jobbade, och lyckades äntligen ta mig i kragen och plocka undan de sista 50-60 böcker som legat i högar på golvet i över två veckor. Sen fick jag en ordentlig släng av Ranma ½ nostalgi, trots att just den film jag recenserade var usel. Men jag har nog en 4 Ranma ½ recensioner kvar att skriva, så det ska bli riktigt trevligt.

Åt knappt frukost (vaniljyoghurt) duschade, mådde lite sådär idag. Påväg ut till vännerna på andra sidan stan blev jag illamående. Ordentligt yr, men det vart mot slutet och Sara höll koll på mig via telefonen. Det var väl bara jobbigt att byta färdmedel och bära saker och inte ätit och inte sovit och ha ont i kroppen efter två dagars träning... hm, ja det var ju en del skäl.

Ska fira födelsedagar ikväll! Först ut, Korilove, som fyller år idag och som är underbarast i hela världen =) Middag och bio med hennes gäng. Det blir indiskt tema, både restaurangen och filmen, Darjeeling Limited.
Därefter komma ikapp forumsgänget och fira fina Emilia och Mattias, som fyllde i onsdags respektive idag. Ska bli massa härligt sällskap och mycket dans och festande. Jag är faktiskt på riktigt bra humör inför ikväll. Lovely.

Inga kommentarer: