onsdag, april 23, 2008

Amish?

Jag ska ta och damma huset. Nånting måste jag nästan göra, jag orkar varken jobba eller plugga. Jag är sjuk, sådär seg-sjuk. Mest bara hängig. Till frukost drack jag apelsinjuice och åt rostade bröd med apelsinmarmelad smaksatt med 12årig single malt whiskey. C-vitamin, citrus och whiskey. Det borde väl vara bra när man är sjuk?
Jag har duschat och sen har jag dragit på mig en gammal vinröd mjukiströja jag fick med mig hem från M en gång och en långkjol mamma hade när jag var i dagisåldern men som jag inte ville slänga. Jag ser Amish ut, och nu ska jag damma och diska.

Hoppas jag blir bättre redan idag. Skola imorgon, träning och lunch på fredag och i helgen ska jag jobba för J-Fi på Kulturhusets SerieExpo och gå på födelsedagsfika. Fullt upp, fullt upp. Så typiskt mig.

Inga kommentarer: