torsdag, juli 19, 2007

Transportsträcka.

Jag vill egentligen mest av allt skriva mitt inlägg om Långsand-veckan (vilket jag nu sagt sedan i måndags), men det blir nog uppskjutet ännu en dag. Jag följde inte ens med mamma och morbror till Skansen idag, utan sitter hemma och läser manga och recenserar.
Hämtade upp en del läs-ex igår, och har suttit och roat mig med det sedan dess. Gårdagen var mysig och lugn, hann dessutom fika med Narges och Veronique! Det var jättefint, men din plats var tom Balsam, som man skulle säga i Iran.

Så ska jag väl tvätta håret och plugga lite och kanske ta en promenad, det är dagens plan. Imorgon ska jag plugga med Veronica, och sedan guida morbror genom Gamla Stan =)
Dagens inlägg blir alltså inte mer spännande än såhär. Jag kan ju tillägga att jag lagt upp bilder till Recap. inlägget, så ni har något att titta på =)

Inga kommentarer: