onsdag, augusti 29, 2007

A Superlative Conspiracy

Jag nämnde tidigare att jag är väldigt förtjust i att hålla mig uppdaterad om vänner via deras bloggar. Mitt senaste tillskott i listan har också blivit en av de jag mest hängivet följer.
Min vän Ali har, tillsammans med sin granne på femte våningen a.k.a. Stina, startat bloggen Superlativ. Live från världsmetropolen Sundsvall håller de mig uppdaterad om i stort sett vad som helst: från populärkultur till politik till vardagsfunderingar till litteratur till etikett-frågor. Allt skrivet med entusiasm och glimt i ögat, eller om situationen är sådan - engagemeng och allvar.
De är helt enkelt bra, och jag känner mig därför manad att säga att de är just det.

Superlativ, you have me hooked. Entertain me.




Så Ali, jag har hållit min del av avtalet. Jag kräver nu att du, och attrappen du spänt över bålen, långsamt långsamt backar ut ur min tomt och fortsätter, tills mitt hus och mitt äppelträd befinner sig på icke-sprängbart avstånd.
Jag förväntar mig dessutom en julklapp i år. Bara så du vet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag har ju inte köpt julklappar den senaste tiden.

:D

Autumn sa...

Det gör inget, jag fyller år den 4/11, så du kan satsa på fördelsedagspresent istället :P

Nä, seriöst, keep up the good work. Jag gillar Superlativ skarpt.